tisdag

Kommentera
Jag vet inte vad som är fel på bloggappen. Varje gång jag börjat skriva något hänger den sig. Inlägg försvinner när jag ska ändra något stavfel osv. Man blir omotiverad att ens skriva överhuvudtaget när man inte vet om ens det går. 

Hursomhelst, får se om det här inlägget ens får vara kvar. Har uppdatera telefonen och appen. 

Här hemma har vi det bra, jag jobbar halvtid den här veckan och nästa vecka är sjukskrivningen helt över. Känner ju fortfarande av snittet men tycker det går bra ändå att "leva" som vanligt. Min mage ser just nu ut som en krigszoon😂 3 gamla är från förra operationen och sen det här 15 cm långa ärret. Det stör mig lite ska jag vara ärlig med. Trodde inte jag skulle bry mig, men det gör jag. Nu är det ju inte läkt klart helt och hållet så förmodligen kommer det synas mindre och mindre. Ärren måste dessutom skyddas mot solen den här sommaren så det blir ingen bikinisommar för min del. Nåväl, lovade mig själv att inte bry mig om småsaker och detta är ju en liten sak i det stora hela. 



Nu ska jag hoppa in i bilen och hämta barnen. Johan har möten både i eftermiddag och ikväll. Det blir fullt upp för mig med andra ord;)