Torsdag

Kommentera
Idag har jag jobbat eftermiddag så på förmiddagen hängde jag på barnens förskola då det var Förskolans dag. Supermysigt och så roligt att få se hur dom har det på dagarna. Såg inte så jätte mycket utav Belle men däremot Elsie som höll mig ha handen precis hela tiden. Det kändes nästan som hon ville gå runt och "visa" mig. Hon pekade och sa "där" och "Gå hit". Hon kändes helt plötsligt så himla stor. Och det är hon ju på sätt och vis, 1.5 år snart.

Och nu är det inte länge förens tjejerna har sommarlov. Det är väldigt tacksamt att ha en pappa som är lärare. Dom får vara ledig hela sommaren, alla lov och alla klämdagar. 
Jag själv ska vara ledig i två omgångar i sommar. Först 2 veckor i juni/juli och sedan 1,5 vecka i juli/augusti. Vi har än så länge inte spikat några semesterplaner, men vi spanar just nu på en utlandsresa. Men inget bokat än. Blir det inte det så åker vi nog på någon semestertripp i Sverige. Eller så gör vi inget alls. Vi får helt enkelt se....