Äntligen!

Kommentera

Vi är på plats! Vi startade tidigt imorse och nästan hela radhuset är tömt. Det har varit kaos här ett tag men nu börjar alla grejer hitta sina nya platser. Vi är låååångt ifrån klar men det börjar kännas mer och mer trivsamt. 

Det känns så skönt att det här snart är över. Det har varit lite jobbigt ska jag erkänna. Jobbigare än jag trodde. Rekomenderar inte att flytta, renovera, jobba SAMTIDIGT med två små barn. Isåfall ska man ha ladda upp med en rejäl dos tålamod, sömn och jävlaranamma. Men jag ser ljuset och jag känner mig 1000 kg lättare. Det har varit värt varenda suck av förtvivlan. 
Överdriver kanske en smula och om ett par månader är det redan glömt;)

Nu är det över och kommande helger kommer mest bestå av det roliga, piffa till här hemma. 
Vi har lite grejer kvar i radhuset som vi måste fixa innan nästa måndag då miljöstäd kommer och städar. Det känns skönt att vi tog den hjälpen. Ingen kommer tacka en för att man "klarade allt själv". Vi har fått väldigt mycket hjälp av våra familjer också.

Nu ska jag väcka Elsie och senare är vi bjuden på middag hos Jonathan och Elin. Vi bor i princip mitt emot varandra. Vi har bara en liten skog emellan.