Torsdag

En kommentar



Det är ju både roligt och svårt att försöka bestämma sig för tapeter och allt det där. 
Vi ska iaf ha ljusgråa golv i sovrummen. 
Och jag vill inte ha ett vitt hem. Så mycket vet jag. Jag märker ju att när jag tittar på tapeter så dras jag till grönt och blommigt. Så det får nog bli något sånt i vårat sovrum. 

Kanske något sånt i vardagsrummet?  Jag vill verkligen att vårat hem ska kännas "varmt" och mysigt. Det får inte kännas för kallt. Nu kommer det ju ta några år innan vi gått igenom alla 216 kvadratmeter. Och det känns skönt på sätt och vis. Får då 
får man verkligen känna efter och tänka till.

Om 3 veckor får vi nycklarna och det vore skönt att ha bestämt sig innan dess så vi hinner fixa lite innan vi flyttar in. Måste verkligen börja packa snart men vet inte ens vart jag ska börja. Det blir nog bra tillslut.. 
 
 
1 Anonym:

skriven

Håller helt med dig om att ett hem känns så mycket mer levande med färg! Vi har inte en enda vit vägg här hemma, inte ens inne på toaletterna 👍

Svar: Ja, vi har ju mycket vitt i huset vi bor i nu och har aldrig riktigt trivts med det.
Åh det låter som något för mig! Skulle gärna vilja se ditt hem😘
lindaforsgren.blogg.se