Helgen

Kommentera
Äntligen är vi nästan klar. Det är lite småfix kvar men vi orkar inte göra något mer idag. Vi hinner det sista i veckan. 
Har bestämt att ta en veckas ledigt från hus och bröllopsfix. Låter kanske tokigt när det är mindre än 3 veckor kvar. Men jag ha landat i tanken att det vi hinner, det hinner vi. Resten får vara. Är ju rätt mycket pyssel kvar. Vilket jag tycker är roligt, så om jag blir sugen sätter jag igång. Men det ska kännas just ROLIGT. 

Barnen har skött sig exemplariskt den här helgen. Dom är ju faktiskt så pass stora så dom klarar sig själv lite mer. Dom leker väldigt mycket tillsammans nu och vi behöver inte ha stenkoll hela tiden! 
Belle cyklade för ett tag sen till en kompis bara brevid. Så sjukt. Att hon blivit så stor. 

Elsie pratar mycket nu, och i helgen har hon gjort både nummer 1 och 2 i pottan. Hon säger till när hon vill gå på toan. 



Vi har hunnit vara ute lite i helgen. Jag och tjejerna plockade vinbär och kokade saft. Första gången jag kokade det och den blev faktiskt god. Hehe. 

Nåväl.. nu ska vi bara ta det lugnt resten av dagen. Känns skönt.