söndag

Kommentera
En vecka som gift och jag har aldrig varit så trött som denna vecka. Urladdningen efter dessa månader av planerande. Jag förstår verkligen syftet med en honeymoon. Det skulle vi ha behövt! Men vi har ändå haft en mysig vecka. Och jag har haft semester från allt förutom jobb. Så det har vi fått jobba ikapp med i helgen, dvs städ och tvätt 😂

Vi ska ta det lugnt någon vecka till innan vi kommer så smått börja med flytt. Jag vill börja rensa lite här hemma och strukturera upp packningen lite. Johan tycker dock vi först ska packa ner ALLT och sen rensa ur på plats. Jag är själv inte riktigt tillfreds med den planen så vi får försöka kompromissa och förhandla, som det gifta par vi är;) 
Vi har ju 2 månader på oss, då den nya ägaren av det här huset inte får nycklarna förens 1 december. 




Annars har vi haft en mysig helg, på lördagen gick vi på marknaden. Barnen fick godis och ballong och jag köpte en börs. Jag har på riktigt inte haft en börs på säkert 5 år. Det är sant och förmodligen en orsak till att jag med jämma mellanrum tappar bort mina kort. Men nu ska det bli lite ordning på torpet. 
På kvällen blev vi bjudna på middag hos Elin och Jonathan. Barnen fick vara uppe nästan till 21. Vilket otippat nog resulterade i en sovmorgon till nästan 09 idag. Vilken dröm. 
Idag har vi varit hos min mamma och pappa. Blev både våfflor och middag. 
Dessutom har jag hunnit med 2 promenader den här helgen. Det låter kanske inte mycket för världen, men det är mycket för en som knappt rört sig på minst ett halvår. Jag behöver verkligen komma igång med träningen. Målet denna vecka är 2 pass. Det borde jag fixa.