1 januari!

Kommentera
Jag vet inte hur många gånger jag påbörjat ett inlägg. Det känns ibland som jag inte ha något vettigt alls att skriva. Det är ju ändå märkligt. För jag tror, om man ser till en livstid, att det är just den HÄR tiden i livet det händer som mest. 

Okej, här är våran senaste vecka:

Här ser ni våran nyblivna 2åring. Hon är den finaste 2åringen jag vet. Jag brukar skoja med henne och säga " Elsie, du får inte bli stor". Då svarar hon " Jag bli stor mamma". Hon pratar supermycket just nu. Vet jag skrivit det förut, den här åldern är bäst! Det klart det är en hel del trots. När man är 2 år har man ju upptäckt den egna viljan;) 


Vi har firat nyår. Den tillbringades tillsammans med Johans familj i Ekorrsjö. Jag lyckades hålla mig vaken till tolvslaget. 

Det här gungfåret fick Elsie av oss i födelsedagspresent. Den passade perfekt i hennes rum. 


Våra fina barn! Johan är hemma med dom en vecka till. Sedan börjar vardagen på riktigt igen. Jag känner mig laddad inför det nya året. 2019 kommer innehålla en hel del renovering för oss. Det är det enda jag vet.
Men jag välkomnar år 2019 med öppna famnar och ett öppet sinne. Vad som helst kan hända...

God natt och gott nytt år på er❤