4 feb

2 kommentarer
Idag har jag varit ledig. Johan och pappa har målat så jag och barnen har farit på en liten shoppingtur. Köpte 3 nya fönsterlampor.  Jag hade tänkt köpa nya gardinstänger också men har inte riktigt bestämt mig hur jag ska sätta upp gardinerna än. Till vårat sovrum skulle jag vilja ha gardinskenor i taket och då behöver jag dessutom köpa längre gardiner. Vi var också  på happy homes och kollade på klinker och tapeter och jag kände bara hur grötigt det blev i huvudet över alla beslut. 
Jag låter gardinbekymret får vila en stund.



På eftermiddagen for jag och barnen till hockeyplanen. Belle har inte alls åk mycket skridskor. Detta blev 3e gången. Och nu åker hon UTAN hjälp. Dessutom kan hon ställa av upp helt själv när hon ramlar. Dom lär sig ruskigt fort. Elsie var mest trött då hon inte sovit något alls idag. Hon börjar klara sig utan sömn på dagarna nu. Men tror hon ska få fortsätta sova på förskolan en liten stund. Det är ju ett helt annat tempo där.
Barnen var uppe sent ikväll då vi va hos grannarna efter middagen. Hoppas dom sover länge imorgon, för jag har inte sovmorgon förens på söndag;)
 
1 Anonym:

skriven

Shit va fort det blev februari 😜

2 Anonym:

skriven

Shit va fort det blev februari 😜

Svar: Haha oj 🤣 skyller på trött småbarnsmor;)
lindaforsgren.blogg.se