måndag!

Kommentera
En vecka kvar till jul.
Det känns som läget är under kontroll. Vi var ganska snabb på fixa julklappar till barnen och present till Elsies 2årsdag. 
Jag har kvar några grejer att köpa men tänker göra så som många andra, fixa det i sista minuten på lördag;) 


Jag som annars är flitig med kameran tog EN bild den här helgen. På 90talet skulle det ju vara helt knäppt om man fotade så mycket som en gång per dag, men nu är det 2018 och en bild är ingenting. Belle och Elsie sovde över hos sin mormor och morfar i lördags så vi gick ut och käkade med Elin och Jonathan. Innan middagen bjöd jag på denna minibricka. Har ni smakat Fuet? Det är den godaste korven som finns. Jag och Johan upptäckte sen när vi var i Spanien för några år sedan och sedan dess är vi fast. Köp den. Supergod till ett glas prosecco;)

Vi hade en jättetrevlig kväll. Så himla länge sen vi var iväg jag och Johan på lite trevligheter. Det var i somras tror jag. Så nu är det väl ett halvår innan nästa gång;) 
Det var väldigt skönt att ha barnvakt en kväll! 

Annars är det fullt ös denna vecka innan julen. Ikväll har jag förberett mat och tvättat och vikt kläder så det räcker hela veckan. Kommer inte behöva springa och leta ett endaste sockpar på morgonen. Det blir genast mycket lättare om man curlar sitt morgonjag... iaf för mig. ..