vi lever

Kommentera
Då hade vi avverkat vecka 2 med magsjuka. Belle och Johan har haft med en veckas  mellanrum.  Medans jag och Elsie verkar ha klarat oss lindrigt. Jag har mest mått illa och varit förkyld. Dålig matlust. Elsie kan ju inte uttrycka sig på det sättet så jag vet inte hur hon har mått riktigt. Men hon har haft ett par slöa dagar så hon har fått vara hemma. 

Men nu är familjen Carlsson på benen igen och redo att ta sig ann sista veckan innan jul. 
Har känt mig lite snopen över dessa veckor. Har missat glöggkväll, julklappskväll och lite annat. Känt mig stressad över jobbet då det inte är sådär jättebra att vara borta dessa julveckor. Känner att jag inte hunnit få till det där julmyset för barnen. Den här magsjukan har tagit musten ur mig både fysiskt och psykiskt. 
Men nu blickar vi framåt! 

I helgen ska jag ta och städa och tvätta. Vi ligger lite efter här hemma så att säga.... Belle ska gå på sitt första kalas imorgon! Helt själv. Så gulligt. Tänk att hon blivit så stor. 

har hon varit så här liten? 

Och här har vi våran blivande 2 åring! 

Nu ska vi äta popcorn och ha ett klassiskt fredagsmys❤