Måndag

Kommentera

Elsie har det jobbigt på kvällarna just nu. En hel del tänder är på gång. Hon har svårt att komma till ro och vaknar bara en kort stund efter hon äntligen somnat. Tror hon har 10 eller 11 tänder nu? Jag vet faktiskt inte då man absolut inte får vara och titta eller röra henne i munnen. Denna tandsprickning alltså.
Tur det är övergående.

Annars är det bra med barnen. Vi håller oss friska.. än så länge. Vågar knappt skriva det för då kommer kommer väl snor och feber som ett brev på posten;) 

Jag har slagit på stort och köpt mig ett gymkort. Har varit väldigt lite träning för mig senaste månaderna. Tycker ju det är kul, jag vet ju det. Men att komma igång är desto jobbigare. Har inga mål alls med träningen, förutom att den ska bli av. Inga tider, vikter eller mått. Ingen press. Den ska vara helt kravlös men ändå genomförd. En del kanske får bättre motivation med tydliga mål men jag vill bara träna för välmåendet. Målet är 2 ggr veckan, men kommer inte gräva ner mig om det bara blir 1 gång... eller ingen gång;) 
Första gången blir imorgon då vi infört en friskvårdstimme på jobbet. Tur jag ha riktigt nära till gymmet. Önska mig lycka till!!!