onsdag!

Kommentera

Vi försöker komma iordning här hemma. Eftersom vi bor betydligt större så fattas det en hel del grejer. Det behövs fler gardinstänger, lampor, små möbler osv. 
Men Rom byggdes inte på en dag.
Igår hade vi en elektriker som hjälpt oss att göra om elen. Men det blev inte klart igår så vi har haft det rätt... mörkt hemma😂 Så igårkväll var det inte så lätt att greja. Vilket var rätt skönt ändå. Länge sen man hade en helkväll framör tvn.. som tack och lov funkade. 

Barnen trivs bra. Första 2 nätterna hade barnen lite svårt att somna och när Elsie vaknade på natten så var hon jätteledsen. Stackarn kände inte igen sig. 

I helgen ska vi packa ner det absolut sista i radhuset. Sen är flytten officiellt över! Sen väntar julen! Jippi. Jag försöker tänka ut vad vi ska köpa till barnen i julklapp. 
För några veckor sen köpte jag några begnade grejer till Belle, blandannat en jättefin Frost-docka och en vagn till barbies. Sedan ska jag köpa ett till underställ till henne. Hon har ett redan som hon älskar och det vore bra om jag fick tvätta det ibland;) 

Elsie ska få en ny mössa och vantar som hon behöver. Sen tror jag hon ska få ett litet smyckesskrin med lite halsband och krimskrams. Hon älskar halsband. 
Men sen fyller ju hon år 6 dagar efter jul så måste fundera ut något mer. Så svårt! Jag vill ju inte bara köpa massa grejer som inte behövs. Eftersom hon är barn nummer 2 så har vi ju allt till henne. Det löser sig...