Torsdag

Kommentera
Pjuh, har nyss landat i soffan. Ikväll har Johan tapetserat klart vårat sovrum och efter jag fått isäng kidsen så har jag ägnat mig åt packning. Målet den här veckan är att göra klart köket och då är i princip hela nedervåningen nerpackad. Sedan ska det ju skruvas ner några hyllor, lampor och gardinstänger, men det gör vi sista dagarna innan vi flyttar. Vill det ska kännas lite hemtrevligt en stund till.

I helgen ska golvet läggas och jag ska försöka packa upp lite grejer i huset. Får se om vi hinner tapetsera vardagsrummet också. Sen är vår det vi tänkt klart. Vi får dessutom förstärkning i helgen av våra småbröder Robin och Erik❤ Älskar verkligen våra familjer. Ibland känns det som vi sitter ihop allihopa. Det är min största rikedom i livet. Familjen. Inga pengar i världen skulle göra mig rikare än vad jag är idag.