Yes!

Kommentera

Ni förstår inte hur skönt det är att flytten är över! Radhuset är tömt och imorgon tar Miljöstäd över.  För min del har flytten tagit på mentalt. Jag blir helt ångestfylld av att se så mycket grejer i en enda röra. Såhär i eftehand borde vi ha planerat den här flytten lite mer noggrant. Men vi tog oss ut ur huset, även om det inte blev på det sätt jag tänkt oss. Johan fick göra det sista i huset idag. Jag pallade helt enkelt inte. Tror han såg det på mig imorse när vi skulle förbereda oss för att åka dit, för då sa han " Du kan stanna hemma med barnen om du vill så gör jag klart". Det kändes som jag vunnit på lotto. Jag tycker ändå jag ha ett ganska starkt psyke men att flytta..det är min akilleshäl... 

Annars har vi hunnit vara ute en hel del i helgen. Forsdala intresseförening hade invigning av den nyspolade hockeyplanen igår! Det är svårt att uppskatta hur många det var där igår. Men kanske 50-60 ? Så kul ! Det bjöds på korv och fika😍


Belle har åkt både igår och idag. Hon tycker det är lite läskigt. Jag försöker säga åt henne att det gör inget om man ramlar och att hon måste vänja sig vid det. Och idag märkte jag att hon inte blev lika förtvivlad när hon tappade balansen. Nu skrattade hon bara och ville upp igen. Så jag tror att nu vågar hon släppa taget om mig lite mer och då kommer hon bli bättre och bättre. Hon tog några skär utan hjälp tillslut. 

Nu har Johan tänt en brasa i gillestugan så nu blir det inge mer gjort idag, förutom att stoppa näven i godispåsen;)