torsdag

Kommentera
Bloggappen är under all kritik. Det går bra att skriva och publicera. Men ska jag gå tillbaka och ändra något. Då försvinner inlägget. 

Nu ska vi se hur det går den här gången.

Barnen är tillbaka på förskolan och vardagen är igång. Båda barnen har längtat efter förskolan. Jag kommer fortsätta jobba ca 75/80 %. Dvs så kommer vi vara ledig en dag i veckan. Varannan fredag och varannan onsdag. Jag tror det hade känts övermäktigt att jobba heltid. Jag hade känt mig alldeles för stressad. Nu hinner jag med barnen och hemmet. Den där lediga dagen gör STOR skillnad. Livet är mer än bara pengar. Vi klarar oss bra ändå.



Här är bilder från Belles rum. Jag hittar inte åt förebilden. Älskar färgen. Den är lite grå/lila isch. 
I övriga huset är det lite..kaos. Längtar tills allt är klart. Vi blev klar med taket i lördags så nu har vi börjat med trappen. Taket och trappen är dom två "jobbigaste " delarna så det är tur dom är först ut. Sedan börjar det roliga med golv och väggar. Vi har en perfekt vägg för en fondvägg i hallen där uppe. Jag skulle vilja ha någon grön/grå mönstrad tapet. Har inte hittat den perfekta än. Tur jag har lite tid på mig;)


 
Kanske nått sånt? Hinner ändra mig 100 ggr innan det är dags🤣