måndag

Kommentera




Vilken mysig helg vi haft vi tjejer. Inga barn som avbrutit samtal, vi har ätit i lugn och ro, shoppat lite utan att springa efter ungar samtidigt och spaat ostört. Den här helgen får 5/5! Älskar det här gänget! Tänk vilken tur jag hade som fick gifta in mig i den här familjen;) 

Det enda som har varit ett minus är min vidriga magsmärta som jag haft nu 2 nätter!!
Båda nätterna har jag knappt kunnat ta mig från sängen till badrummet. Det har krampat och stuckit till i magen. 
Tror kanske det är en cysta som spruckit eller så är det något annat. Kanske rester från missfallet.Men jag ska tack och lov få titta till det imorgon hos läkaren. Är så less ibland på allt det här med kroppen. Just den här grejen är väl inte så farlig, men det tar helt ärligt på att det alltid är någonting. Det här är liksom droppen känner jag..  Suck. 

Men en annan kul grej som väger upp allt det här! Belle har lärt sig att cykla! Jag har nog innan inte trott det skulle kännas så stort (för mamman;). Men hon fixade det! Hon har inte varit så jätteintresserad av att lära sig cykla. Men igår satte hon sig på cykeln och med pyttelite hjälp trampade hon iväg för första gången. Nu ska hon bara öva lite mer och lära sig lite trafikvett, sen kan vi nog ta våran allra första tur tillsammans❤