livet efter

Kommentera
Ibland undrar jag hur allt ska gå när jag väl börjar jobba igen. hela dagen har gått åt till att städa, äta, kissa och ta hand om bebis. Det sistnämnda har tagit mest tid. Kanske all tid. 
Förstår inte hur man ska kunna klämma in 8 timmars arbete i denna dag. Ekvationen går ej ihop. ska väl inte gruva mig över det men ibland hamnar man där i tankarna. 
Det får gå som det gå. man får väl helt enkelt steppa ner ytterligare när det gäller städ och ordning och reda. 
Familjelivet som jag drömt om gruvar jag mig också för. Men det är väl naturligt. 
Tur jag har Johan med mig i det hela. Han är så lugn och stressar aldrig. Kan behövas i orkanen vid namn Vardag-Med-Barn. 

Nå, nu ska jag återgå till nuet. ikväll firar vi valborg. första gången på kanske 10 år utan ett rus i kroppen.. känns så bra.  har bakat massa gått jag ska berusa mig med istället.

Amerikansk jätte cookie innan den åkte in i ugnen.  Mums!