snö

En kommentar
Idag var jag ute och plogade aka gick med barnvagnen. Jäklar vilka tränade ben jag ska få om det fortsätter såhär. Det är inte lätt att styra barnvagnen även om den jag har levererar trots underlaget. 
Påtal om tugnt så börjar lilla damen bli tung. Vi har inte varit och vägt henne på länge ( då bvc inte tyckt det behövts). Men nästa onsdag ska jag dit för egen del, så då ska jag passa på att väga henne. Det får bli att använda bärsjalen oftare då jag känner att kropp belastas helt fel. Särskilt då jag för det mesta bär henne på bara en sida.

 

Imorgon fyller Johan år och då ska jag bjuda ut honom på lunch och senare på kvällen kommer våra föräldrar på fika. Det blir en himla bra dag tror jag.
 
1 Anonym:

skriven

Har hon strl 56 nu? :)

Svar: Ja, nu är storlek 50 för litet:)
lindaforsgren.blogg.se