Lördag

Kommentera

Godmorgon! Då var det lördag igen. Vi startade visserligen redan helgen igår.
Vi har inga som helst planer för den här helgen och det är rätt skönt. Jag börjar faktiskt känna mig lite trött och otymplig såhär i slutspurten av gravditeten. Så jag måste försöka lyssna på kroppen om jag ska orka 9 veckor till.
Jag har tänkt jobba ett tag till dessutom så det gäller att återhämta sig när tid finns.
Är glad vi har en tjej som sover som en stock hela nätterna. Även om hon ibland är svår att få att somna så SOVER hon hela natten i sin säng. (Ibland kommer hon in till oss). Får hoppas detta håller i sig när bebisen kommer också. För ibörjan kommer det ju ammas rätt mycket på nätterna och Belle sover nog bäst i sin egna säng då;)

Det mest är klart nu inför ankomst (även om vi inte ha haft så mycket att fixa). Det har helt klart varit betydligt lugnare med den biten den här gången.
Vi funderar på det här med namn och vi har ett pojknamn vi båda gillar och jag har tusen tjejnamn jag gillar. Tycker det är mycket lättare med tjejnamn. Men vi måste först se vad det är för liten filur i magen innan vi kan bestämma det;)
Snart snart snart..... !