2017

Kommentera
2017 närmar sig sitt slut och ska jag göra en kort sammanfattning så kan jag säga som så;
Det absolut bästa, påfrestande, underbaraste, oroligaste, glädjefyllda och sömnlösa år. 

Jo, jag skulle nog kunna säga det är det bästa året någonsin. Livet känns liksom komplett på något vis. Det har hänt så mycket.
Startade året som nybliven förrvirrad 2barnsmor. En riktig utmaning stundvis. 
Elsie blev riktigt sjuk i februari. DEN oron höll på slita sönder mitt hjärta. Vi firade även storasysters 2årsdag. 
Under våren försökte jag mest få någon slags rutin och struktur på dagarna. Till slut kände jag att jo, nog fixar vi det här! Mycket barnvagspromnader och utelek. 
I Juni kände vi oss varm i kläderna och åkte på en resa med barnen och några vänner. Bästa veckan på hela året. Allt funkade klockrent och är sjukt förvånad över hur LÄTT det är att resa med barn. 

Hösten fortsatte och vi var mest förkyld. 
Min mormor blev sjuk och det tog på. Förstod på något vis att hennes dagar var räknade. 
I november fick hon somna in.

Vi startade 2017 med en familjemedlem rikare och tyvärr avslutade med en familjemedlem mindre. Livets gång.

Imorgon firar vi Elsies 1årsdag. Ett härligt avslut på detta år. Ser framemot 2018 och allt som finns att uppleva undet det året. Tror det kommer bli grymt♥️