Söndag

Kommentera
Under denna härliga soliga söndag har vi gjort det enda rimliga, spenderat dagen utomhus! 
Jag säger som Madicken "Idag känner jag livet i mig" och så känns det när solen börjat värma efter en lång mörk vinter...


Belle har lekt med sin kusin, Elsie ha hjälpt farmor med vårstädning och Johan har badat. Helt rätt av alla 3 parter en sån här dag;)

Jag mår ändå helt okej, men var verkligen inte förberedd på att jag skulle känna mig såhär överkörd efter ett simpelt ingrepp i magen. Vilken tur ändå att jag inte visste, då hade jag oroat mig för något som ändå skulle hända😂
Det är ju bara att ta saker för vad dom är. Med eller utan oro.. 

Nu ska jag ta en dusch och sedan ska vi försöka hitta någon ny serie att följa. Alltid lika svårt. Brukar gå åt bara MINST en kväll innan man hittat något nytt;)