Ledig dag

En kommentar
Idag är vi lediga jag och tjejerna. Känns skönt.
Vi gör ingenting idag då dom är lite trötta. Nu när dom går förskola känner jag att dom behöver ta det lugnt de dagar vi är lediga. Jag vill också bara mest va hemma och mysa med dom. 


Vi har spelat spel, byggt pussel och målat.
Jag har också passat på att rensa lite bland alla bebiskläder. Det gick inte helt smärtfritt om jag säger så. Vilken nostalgitripp det är att plocka fram små bodys i storlek 50. Det är ju så svårt att veta hur mycket man ska spara. Vi planerar inga fler barn just nu. Men ... man vet ju aldrig. Har sparat lite favoritkläder och sånt som känns fräsht. Om inte annat får väl barnen använda det som dockkläder sedan;) 
Vi hade ju också tänkt sälja iväg vagnen men Johan ångrade sig. Belle åker ju ytterst sällan numer.  Kändes onödigt att ha kvar den. Men vet inte. Nu blir det så att den får stanna ett tag till;)  Känns ju som man jinxar lite om man säljer iväg bebisgrejer för snabbt. 
Som med Elsie, sålde iväg min amningskudde ett par veckor innan jag upptäckte jag var gravid med henne. Fick köpa en ny efter det🤣 
Kanske bäst att ha kvar grejerna;)
 
1 Anonym:

skriven

Vad mysigt ni har. Härligt att få vara hemma med dem under veckan :-).Dessi

Svar: Ja det är mysigt att vara lediga tillsammans❤ hoppas vi ses snart!
lindaforsgren.blogg.se