Torsdag

Kommentera
Jag ljög. Vi är inte alls friska. Belle fick feber igår. Över 39 grader. Idag var det min tur. Elsie är snorig. Bara Johan som är pigg.
Men snart så! Snart är det över. Försöker tänka positivt att det lika bra vi gör bort allt på en gång. Nästa vecka vill jag vara frisk. Dels jobb och dels för att nästa helg åker jag bort! Bara jag;) Kommer vara borta från barnen fredag till söndag. Har aldrig varit utan Elsie så länge. Knappt Belle heller. Men det ska bli skönt att komma iväg! Vart jag ska det vet jag inte själv heller. Men tvekar inte en sekund på att jag kommer ha kul😃

Idag har vi varit hemma hela dagen. Jag ha skottat snö, bakat, tvättat och lite sånt. Elsie sovde över 3 timmar och Belle har mest tagit det lugnt framför tvn och plattan. Orimligt mycket skärmtid för henne, men sånna här dagar får det bli så. Vi har egentligen inga regler ändå. Tycker sällan det är något problem. Hon är ju i en ålder där hon alltid föredrar lek, vara utomhus framför tvn. Men man vet ju aldrig hur det blir när hon blir äldre och man ser att det börjar bli ett problem. Då får man kanske börja ha lite restriktioner kring användandet. 

Nu ska jag vila framför tvn. Vill se en bra film eller serie. Påtal om det så såg jag och johan ett jättebra film häromkvällen. Three Billboards outside Ebbing. Sjukt bra. Se den.