Äntligen!

Kommentera
Nu har vi fått tillgång till huset! Så nu är flytten på gång. Vi har börjat rensa ur byråer och lite skåp. Vet inte om jag är optimistisk, men målet är att göra klart nedervåningen denna vecka. Har alltid irritetat mig över att vi haft för lite förvaring och förråd. Men just nu är jag väldigt tacksam över det🤣
Dessutom börjar Johan och pappa renovera lite imorgon. Målet är 3 sovrum och ett vardagsrum på drygt 3 veckor. Vi får se hur mycket vi hinner. Hinner vi (dom;) ) inte klart det så gör det inte så mycket. Barnen tycker det är spännande med flytten. Och dom vill gärna vara delaktig i packandet. Belle var dock lite orolig igår över hennes leksaker när vi packade ner dom. Hon ville verkligen försäkra sig om att grejerna inte skulle försvinna.
Jag ser framemot att fira första advent i vårat nya hus. Det är målbilden just nu när vi har denna kaotiska månad framför oss. 


Jag ser framemot att göra den absolut sista flytten i mitt liv. När vi köpte radhuset kände vi att vi nog inte kommer bo här förevigt men det har varit perfekt denna första tid i barnens liv. Jag ångrar aldrig att vi köpte det, då det gjort att vi kunde köpa det här huset. Men nu ska det blir underbart att få ett HEM där jag ser barnen växa upp, bli tonåringar, flytta hemifrån, där jag och johan kommer bo ensam tills den dagen vi blir för glömsk och hamnar på ålderdomshem..