onsdag!

Kommentera
Oj det var ett tag sedan.. vardagen går i ett rasande tempo känns det som. Vi har grejat på mycket här hemma, haft fullt upp på jobbet och sen behöver ju småtjejerna omtanke. 
Det går framåt i renoveringen även om jag har svårt att se slutet och det färdiga resultatet. 
Ni ska få se när allt är klart. Skulle tippa på 2 månader till. Vi hinner inte jättemycket på vardagarna. Och det känns oschysst mot barnen att tillbringa hela helgen åt det här. 
Men vi tuffar på i ett lagomt tempo. Man måste ju leva också 💖 

Annars då?

- Jo mitt i allt det här har jag tagit mig i kragen och börjat träna! Det var så länge sen sist. Det blev en rejäl paus efter Elsie föddes. Men jag vet inte, kanske jag har behövt den här pausen. Rent mentalt alltså. Jag har ju problem med mitt bäcken och min bålstyrka. Det som blir är att jag då får väldigt ont i knäna eftersom det är dom som får ta allt "tyngd ". Har fått övningarna av en fysioterapet, en pt och min kära vän maria som utbildar sig till naprapat;) kan ju inte bli bättre! 

- När jag var hos läkaren för ett par veckor sen så hittade han en till cysta. Förmodligen är det en helt " vanlig" men han såg något märkligt på den så jag måste kolla upp det IGEN. Är Så klart orolig att det är en dermoid, vilket skulle betyda en till operation. Men men.. vad ska jag göra åt saken? Det är bara att gilla läget. Tack gode gud att jag har två helt underbara ungar. Hade det är skett innan barnafödande hade det känts mycket värre.. det är så man får tänka. Att man egentligen haft tur💖

- Belle fyller 4 år nästa vecka. Helt sjukt. 

- Jag har köpt och gått igenom alla ytterkläder barnen behöver till våren och nästa vinter! Älskar pops rea😂 Det enda som fattas är ett fleeceunderställ till Belle och vinterskor.  Jag har köpt 2 vinterovaraller, skalbyxor, skaljackor, gallonbyxor. Elsie kommer få ärva lite grejer. Men dom har nu var sin uppsättning klar för våren och nästa vinter. 
Det känns skönt!


Ser ni så fina så barn jag har. Dom leker väldigt mycket tillsammans nu och bråkar väldigt lite? Men jag vet ju hur det är, det gäller att njuta så länge det varar;)