Helg!

Kommentera

Belle har massa tänder på gång. Vet inte riktigt hur många hon har nu? 10-12? Och fler ska det bli. Tycker ändå att tandsprickningen inte är lika märkbar som när hon var mindre. Har upptäckt två nya tänder i efterhand som vi inte märkt av. Dom kanske tål smärtan bättre? När hon var mini och fick sina första tänder så blev ju ALLT konstigt och jobbigt. Nätterna blev förstörd och hon skulle vara i min famn hela tiden. Så är det inte riktigt nu tycker jag.
Så det är ju skönt.

Idag är det min sista arbetsdag för i vecka. Så jag har typ fredag idag. Det förtjänar jag. Det har varit mycket dom två senaste veckorna så nu ska jag bara slappa i 3 dagar. Förutom imorgonkväll då;) Vi får väl se om jag orkar ta mig ut på något öltält. Jag vet dom brukar ha goda daimmunkar där också;)

Hursomhelst, sedan jobbar jag mån-ons. Därefter 2.5 veckors ledigt! Vi har inte planerat nått än. Blir säkert ett par djurparksbesök;)

Det jag ser mest framemot är att hänga med dessa två!