utebad

Kommentera

Vi avslutade helgen med ett utebad igår när vi kom hem. Belle älskar att bada så jag tror vi får besöka badparken någon dag om det är lika fint väder. 

Vi har haft en fantastisk bra midsommarhelg. Massa umgänge, mat, skratt och bus. Kommer leva på detta länge.
Var orolig jag skulle må illa och känna mig sådär obotligt trött men jag har mått bättre än på flera veckor. Illamåendet och den värsta tröttheten är nog påväg att gå över. Går ju in i vecka 14 imorgon så rent statistikt borde illamåendet var borta. Men någon ska ju alltid vara ett undantag;)

Nu har vi inte så mycket planerat resten av sommaren förutom ett 30års kalas. Kalas är alltid roligt!  Men utöver det är vi planlösa och det är skönt på något vis. Då kan man vara lite spontan om man vill, eller bara ta det lugnt om man känner för det. Jag vågar inte planera så mycket häftiga händelser då jag inte vet hur jag kommer må. Utlandsresa får vi lägga på hyllan tills sedan... nån gång.. mår som sämst i värmen just nu när jag är gravid.


Men det går ingen nöd på oss♡