Fredag!

Kommentera

Snart åker Johan iväg till fjällen så jag och tjejerna blir ensam i helgen. Belle ska dock åka iväg till sin farmor och farfar och stanna tills imorgon.

Vi har ju namngivning nästa helg och har i princip inte hunnit fixa nått! Förutom tjejernas kläder och lite pynt jag beställt.
Ska försöka hinna baka lite och pyssla med lite annat jag tänkt. 
Även om det inte kommer bli någon avancerad tillställning så vill man ju ha lite ordnat;)

För mig är namngivning egentligen som ett litet kalas där man firar att en ny person har kommit till världen, så det blir verkligen ett kalas-tema nästa lördag.

Snart två år sedan vi hade Belles namngivning! Den 6e juni alltså på nationaldagen. Det var då, året innan, 2014, den 6e juni , då jag fick reda på att jag var gravid med henne.


Med Elsie fick jag reda på att jag var gravid den 28 april 2016. Nu infaller den 28 en fredag så vi skjuter på det till den 29. Men det är faktiskt lite medvetet jag valt dessa datum;) 

Nu hoppas vi det blir lika lyckat som sist!!❤