Helgen!

Kommentera

Idag har förberett inför veckan. Tvättat, städat och handlat. Så skönt att vi svida av lite måsten innan en ny vecka är i rullning. Johan börjar jobba imorgon och jag kommer ju vara ensam med barnen en hel del. Då är det skönt att det mesta runtomkring redan är gjort. Belle börjar föris på tisdag så jag och Elsie ska bara ta det lite som det kommer dom stunder vi är själva. 


Vi har haft en bra helg! I Fredags efter jag slutade åkte jag till stugan och mötte upp familjen. Vi stannade där tills igår. På eftermiddagen gick vi bara en gata upp och grillade med Elin, Jonathan och barnen. Himla mysigt. Älskar att ha så nära till umgänge där vi bor. När barnen blev trötta vid 19 så promenerade vi hem och la oss i soffan framför Tv:n. Som alla andra kvällar 🤣 


Nu ska jag också snart hoppa i säng. Försöker lägga mig tidigt på kvällarna så det inte ska känna så jobbigt att stiga upp när barnen vaknar. Här stiger vi sällan upp senare än 06. Och jag måste sova senast 22 för att jag ska få sova mina timmar. Men orkar aldrig vara uppe så länge ändå ;)