jul!

Kommentera
Vi har haft en underbar julhelg. Firade med min familj detta år. Men något som var helt nytt för denna jul var att vi firade i stugan. Det gick hur bra som helst men det blev lite trångt pga för lite sängplatser. Vi hade en plan men den sprack när Elsie vaknade och inte ville sova i spjälsängen. Då fick vi flytta om och för endel blev det så att man inte vaknade upp på det ställe man somnat på;)

Men det gick bra och vi hade kul!! Älskar verkligen att hänga med min familj. Ibland finns det inget filter och farstun försvann för länge sen. Typ så.

Och på lördag fyller Elsie 1 år. Så nu laddar vi om igen inför en kalashelg. Känns så sjukt. För 1 år sen var jag höggravid. För andra gången i mitt liv. 2 barn har jag burit. Läskigt att jag glömt bort hur det känts. Tiden alltså..