Borta bra men hemma bäst

Kommentera

Vi har just landat på guldvägen efter helgens bravader. I fredags kväll kom vi hem från Spanien och jag hann bara dumpa väskorna i hallen och lägga mig och sova för att sedan stiga upp tidigt på morgonen och bege mig till stugan. Där hade vi planerat in en tjejhelg sedan en tid tillbaka. Maria hade t o m kommit hem från Stockholm. Vi hade så jäkla kul hela dagen och kvällen. 



Brunch, kubb, badtunna, ost och kex, öl, 5kamp, vin och grillmiddag. Detta i kombination med perfekt väder och ett perfekt sällskap. 


Känner mig så tillfreds med livet och har verkligen laddat batterierna ordentligt. Först en helt underbar resa med familjen och vänner, och sedan detta som avslut! Kunde inte blir bättre. På riktigt. Så glad! 

Nu har vi faktiskt inte alls så många planer resten av sommaren och det känns bra det också. Nu vill jag bara vara hemma och ta dagarna som dom kommer. Behöver inget mer just nu ❤