Söndag

En kommentar

Håkan Hellström konserten närmar sig med stormsteg. 3 veckor kvar och jag känner mig inte redo att lämna Elsie och åka iväg från stan. 

Har testat ge henne flaska (första gången var ju när jag hade köpt ersättning bara för att se om hon ens tog ett bra grepp om den). Det gick inte så bra. Provat pumpa ur och ge och det funkar okej. Men inte så bra så att jag känner mig trygg i det. 
Varför är jag så nojig? Känns ju inge roligt att åka iväg och känna sig orolig. Kan ju inte direkt tväråka hem och amma henne ifall det skulle bli något. Maten är ju minst 2 timmar bort. 

Skulle kännas betydligt bättre att lämna henne en kväll om vi vore i stan. Så man snabbt kan komma hem ifall det skulle bli något. 

Jag vill fara men inte lämna Elsie. Vi får funderar ett tag till. Det kommer ju fler tillfällen. Kanske säljer vi biljetterna.
Tror nog det blir så. 

Hon äter ju inte så mkt annat än bröstmjölk för tillfället. Dessutom är jag ju hennes napp 😅 Våga vägra tutte skulle hon säga...om hon kunde prata... dessa bebisar.. 

Saker som inte känns bra i magen ska man inte göra. Och just nu känns det inte bra i magen min. Tur man blir klokare ju äldre man blir. 

Får se vad magkänslan säger om 3 veckor.... 

 
1 Anonym:

skriven

Har du ingen kompis i Umeå som kan ha hon under konserten sen gå hem dit efteråt? 😊

Svar: Jag har faktiskt tänkt den tanken😃 eller att jag lyckas få med mig en barnvakt dit! Skulle ju kännas mycket bättre att lämna henne till någon som är i samma stad. Får suga på karamellen en stund...
lindaforsgren.blogg.se