Fredag!

Kommentera

Godmorgon! 

Trots en tidig morgon så är det lite lättare att stiga upp en fredag. Egentligen var det tänkt att jag skulle få sovmorgon men Johan erbjöd mig ett par nya skor om han fick sova istället. Så klart tog jag det erbjudandet;) 
Insatsen har gått från en godispåse till ett par skor. Undra vad han erbjuder härnäst? Känner jag helt klart sitter i en bra position när han älskar sovmorgon så mycket;) 


Vi har hunnit med en liten fotosession här på morgonen. Ville ta några fina bilder på tjejerna som vi kan göra julkort.

Det var lite svettigt men det gick! Av över 100 bilder blev det 2.. möjligtvis 3 ( med lite redigering;) som blev bra. Men det räcker ju om bara 1 bild blir okej;) 

Nu sover Elsie och jag och Belle ser Zootropolis. Vi har inte så mycket planer för dagen😀