Tisdag!

Kommentera

Senaste veckan har vi fått sova så bra på nätterna. Barnen somnar kring 19 och sover hela nätterna i sina sängar. Det känns nästan för bra för att vara sant. Hoppas det håller i sig. Förhoppningsvis kommer det ske undantag vid eventuella sjukdommar och tandsprickning. Men det känns som, främst Elsie, har fått betydligt bättre rutiner kring sömnen. 


Vintern är verkligen här på riktigt och jag älskar det. Man börjar verkligen bli sugen på dra igång julpyntandet men tror jag ska vänta någon vecka till. (Även om jag har tjuvstartat med att hänga upp en stjärna i fönstret;). 

Vi har faktiskt börjat köpa lite julklappar. Gjorde en stor beställning kläder från babyshop då dom hade bra priser på mini rodini. Båda barnen behöver kläder.
Sedan ska jag se om vi hittar ett dockskåp till Belle. Ska vänta tills på fredag då det är black friday. Så det är vad Belle kommer få; kläder och ett dockskåp. 

Med Elsie är det lite krångligare. Hon fyller ju dessutom år 6 dagar efter julafton. 
Men jag har sett lite fina mattor och en sänghimel till hennes rum. Så får se om det blir något av det. Tänk att hon snart blir 1 år? Så sjukt. Fattar det inte. Hon är snart ingen bebis längre...