Måndag

Kommentera
Märker det blir glesare och glesare mellan inläggen men.. det är tiden! Alldeles för lite tid. Vi åker 07.30 på förskolan och sedan slutar jag klockan 17. Då är det bara att äta middag, se Bolibompa, förbereda för nattning och sedan när barnen somnat är det ju lite annat man ska försöka hinna innan man själv somnar ovaggad;) Dessutom har jag jobbar mer än 75% den här månaden. Säkert 80-90.. något sånt. Och så två omgångar vattkoppor på det. Ja, Elsie fick det till slut. Ganska precis 2 veckor efter Belle. Men nu är det gjort. Johan ha fått vabba mest. Jag bara en dag. Sen har vi fått hjälp av våra föräldrar. Men har lovat att jag tar nästa "sjukdom". Johan är för snäll. Vi har ju kommit överens om att ta varannan dag. Men nästa gång är det min tur...





Dom här bilderna sammanfattar väl livet just nu. Bröllop, barn och jobb. Ser ni vilken fin klänning jag beställde? Den var såå fin men inte perfekt😂 Det är INTE lätt ska jag säga. Alla klänningar är så långa, dvs har så långt släp. Hur dansar man i en sånn in på småtimmarna? Vackert med släp, men opraktiskt. Tror också jag vill ha en klänning med längre armar. Men jag vet fan inte.. kommer bli många beställningar.... och många returer innan jag hittat rätt.. 

Annars så håller jag och Johan på rensa och greja här hemma i den mån vi hinner. Vi ska snart börja med tvättstugan. Vet inte hur jag vill ha det. Förutom en bra arbetsyta och smart förvaring. Är inte så jättehaj på det här med renovering då det inte är min kopp te. Skulle vilja att det kom hem någon till mig med idéer för i mitt huvud har jag ingen 
bild av hur jag vill att slutresultatet ska bli..
Alla andra är så duktiga på få det fint och sådär som man vill HA! Men själv vet jag inte hur jag ska komma dit. Jag hade lätt anlitat en typ inredningsexpert sånna här gånger. Som ger tips och råd.. 

Nej nu ska jag sova. Elsie ligger redan i våran säng och värmer upp täcket ❤