22 september❤

3 kommentarer
Ja, jag vet inte vart jag ska börja. Vilken dag vi hade. Det går inte att föreställa sig innan hur det ska kännas. Dagen blev helt perfekt från början till slut. Skulle inte vilja ändra något alls. Inte ens att det regnade och blåste när vi skulle fotograferas, inte ens att Elsie ramlade in en lerpöl just innan vigseln, Inte ens att mina svettiga händer hade svullit upp och johan hade problem att få på mig ringen. Det var precis dom här grejerna som gjorde våran dag till våran. 







Är så tacksam över alla gäster som delade denna dag med oss. Vi hade en riktig brakfest på kvällen där jag tror alla hade en trevlig kväll. Så fina tal, så roligt spex. Kände mig så KÄR och lycklig hela dagen och kvällen. 

Ser ni vilka fina bilder? Det är våran kompis Moa som fotat oss. Så perfekt och sååå nöjd!  

Återkommer senare med mer om bröllopet. Först ska jag återhämta mig. Är så ruskigt trött och SÅ lycklig. Den här känslan kommer jag leva på läääänge. Gift er och ha bröllop! Det är det roligaste man kan göra. 

 
1 Anonym:

skriven

Stort grattis och all lycka till er! Ni är ett sådant vackert par ❤ Och din klänning - wow, så otroligt fin!

2 Anonym:

skriven

Sååå fina❤

3 Anonym:

skriven

Sååå fina❤