Julkort!

Kommentera

Har äntligen fått sova en natt utan illamående. Det är en sånn konstig känsla att må illa samtidigt som man sover. Tror dock det kan bero på järntabletterna jag äter eftersom jag tar dom på kvällen.
Tar jag dom på morgonen mår jag dåligt hela dagen istället. Så det är nog bättre att försöka "sova" sig igenom illamåendet.

Dagarna går konstigt nog fort även fast jag är hemma. Orkar inte göra speciellt mycket. Utan det blir mycket tvtittande.
Har nu på morgonen suttit och läst min förlossningsberättelse. Oj vad mycket det var som jag inte kom ihåg. Ska bli spännade att se hur denna förlossning blir. Jag hoppas den blir lite kortare och att det går fortare än sist. Och att allt går bra!!

På fredag när vi är lediga ska vi försöka fotografera lite fina julkortsbilder. Blir verkligen en större utmaning detta år då Belle inte är stilla många sekunder.

Här är en av bilderna från förra året!
Undra om jag kommer fortsätta vara lika ambitiös med nästa bebis också? Har satt ribban ganska högt då det gäller fotograferandet;)